30 בספט׳ 2014

קצרים: הפועל ב"ש - מכבי ת"א

"תסמונת הסיבוב הראשון בווסרמיל"

לחדי העין (או חובבי תאוריית הקשר) שבינינו היה ברור שעל המשחק אמש בווסרמיל (מתי לעזאזל סוגרים אותו?) היה רשום מלכתחילה הפסד, יש שיעזו להגדיר אותו כ"תסמונת הסיבוב הראשון בווסרמיל". התסמונת המדוברת מופיעה פעם בשנה, בערך בחודשי הסתיו. עד כה לא נמצאה לה תרופה, היא מסוג המחלות הללו שפשוט צריך להשלים איתן ואז הן עוברות מעצמן. בכל שלושת הפעמים שמכבי ת"א "סבלה" מאותה תסמונת היא הגיעה כפייבוריטית, שלטה במגרש, החמיצה וספגה שלושה שערים. אגב, לתסמונת יש גם השלכות/תופעות לוואי חיוביות, בפעמיים האחרונות שמכבי ת"א "סבלה" ממנה היא זכתה באליפות ובגדול. באיזה שהוא מקום, נראה שמכבי ת"א לא עושה מאמצים מיוחדים למצוא את התרופה למחלה "הארורה" הזאת.

"תסמונת הסיבוב הראשון בווסרמיל" חזרה בפעם השלישית.
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
באנקר 1

אם פאקו היה צריך עוד הוכחה לכך שדור מיכה צריך להיות אחד הבאנקרים בהרכב אז הוא קיבל אותה שוב אמש. מיכה המשיך גם מול ב"ש את היכולת הטובה שלו משני משחקי הליגה הקודמים בהם נכנס כמחליף. הוא היה נהדר במחצית הראשונה, יצר מצבים ולקח חלק בשני השערים של מכבי. בכלל, המספרים של מיכה מראים שכאשר הוא על המגרש, מאזן השערים עומד על שישה שערי זכות לעומת שער בודד כשנשאר על על הספסל. תוסיפו לכך את שני הבישולים שלו עד כה ותקבלו את אחד השחקנים היעילים והמשפיעים ביותר בסגל של פאקו.

אחד השחקנים היעילים במכבי ת"א. דור מיכה.
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
באנקר 2


את ההחלטות המקצועיות של פאקו לגבי עדן בן בסט צריך להשאיר לו, יש שיסכימו איתן ויש שלא אך הן בהחלט לגיטימיות. למרות זאת, ההשלכות לספסול המדובר של בן בסט באו בהחלט לידי ביטוי במשחק אתמול. זה לא שעדן בן בסט היה חלש, הוא בהחלט היה מעורב, איים לא מעט על השער והשתדל אך קשה להימנע מהעובדה שבן בסט, בכושר ההבקעה הרגיל שלו בשנים האחרונות, כובש לפחות שניים מההזדמנויות הרבות שהיו לו במשחק אתמול. עם או בלי קשר לשילובו של עדן בן בסט, היה זה המשחק הטוב ביותר של מכבי ת"א העונה מהבחינה ההתקפית. ההתקפה שטפה, מספר איומים היה גדול ורק ההחמצות, כאמור, מנעו את הניצחון מהצהובים. נראה שברגע שבן בסט יסיר את החלודה שעוד נותרה לו, הוא יהיה זה שישלים  את רביעיית ההתקפה של המאמן פאקו בצוותא עם זהבי, דור מיכה וטל בן חיים.

"שילם" על ההחלטות המקצועיות שלו. פאקו אייסטרן.
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)